Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Naar overzicht van alle forums

Nijland oneerlijk

  • Ed

    Daar waar vorig jaar de hel uitbarste als Ajax een speler van Groningen wilde kopen, is het nu hosanna vanwege de verkoop van Stef Nijland aan Psv.

    Kan iemand dit volgen?

    “Dit geeft ons op zich een trots gevoel. Het is een compliment aan de mensen die binnen de jeugdopleiding en de technische staf met hem hebben gewerkt. Over de hoogte van het transferbedrag zijn we tevreden. Maar we hadden Stefan natuurlijk graag langer bij de FC actief gezien. Zo hadden we hem graag zien doorgroeien en een rol spelen in het eerste elftal. Het is dus anders gelopen.” aldus een van de leiding

    Volgens mij wilde kleine Nijland liever naar Ajax, maarja… daar hebben ze al genoeg tegenaan geschopt, dat dat wel heel erg ongeloofwaardig zou zijn. En oja bijna vergeten we hebben het natuurlijk om de zoon van de grootste huilebalk uit Groningen. Dhr NIJLAND

  • roel

    Volgens mij loop je nu zelf te huilen, de leidng van de FC hebben het m.i. heel erg goed voor elkaar en zijn bijzonder goed bezig….. en met alle respect met die Anderson die er voor is aangetrokken kan je denk ik iets meer (oorlog) voetballen

    dan met Stefan Nijland….

    groetend

    roel

    de

    FC Groningen

    kampioen